Senin, 23 November 2015

Berpeluh Menyembuhkan - Topnotch Cara-cara untuk Remedy Berpeluh berlebihan

Berpeluh Menyembuhkan - Topnotch Cara-cara untuk Remedy Berpeluh berlebihan

Jika anda salah seorang daripada mereka yang berjuta-juta orang-orang yang berjuang untuk menghapuskan keadaan mereka berpeluh berlebihan, jangan bimbang, terdapat banyak penawar berpeluh yang terdapat di pasaran yang boleh membantu anda menghilangkan dalam masa yang singkat. Berikut adalah beberapa perkara yang lain yang perlu anda tahu untuk memastikan anda mencari kaedah yang paling berkesan untuk merawat dan menyembuhkan keadaan hiperhidrosis anda. Sila ikuti setiap seorang daripada mereka dan anda pasti dalam perjalanan anda untuk mengucapkan selamat tinggal kepada peluh berlebihan sekali dan untuk semua.

Pertama sekali, rujuk doktor anda mengenai kaedah yang mungkin rawatan yang anda boleh gunakan untuk memastikan anda mempunyai penyelesaian jangka panjang kepada masalah anda berpeluh berlebihan. Ia adalah satu sumber rasa malu untuk mempunyai ketiak berpeluh itulah sebabnya anda perlu segera mengambil tindakan dalam meletakkan bahagian untuk apa-apa syarat.

Bertanya tentang antiperspirants perubatan gred dia boleh menetapkan kepada anda dalam menjaga anda badan bebas bau; pada masa yang sama, ketiak anda bebas daripada tompok peluh. Apa yang lebih, terdapat serbuk talkum yang boleh memastikan bahawa ketiak anda sentiasa kering. Mereka dikenali untuk menyerap kelembapan di bahagian-bahagian yang berlainan di badan anda, yang paling terutamanya yang sedalam-dalamnya berpeluh.

Di samping itu, terdapat juga penawar berpeluh lain yang akan memastikan anda menghilangkan peluh berlebihan anda dengan segera. Ini termasuk salap topikal dan juga losyen, dan juga beberapa semburan pewangi yang mungkin dapat membantu dalam mengurangkan apa-apa syarat hiperhidrosis. Tetapi sekali lagi, pastikan anda mengenali hakikat bahawa penyelesaian yang cepat itu kepada masalah berpeluh anda hanya akan untuk jangka pendek. Mereka tidak boleh dianggap sebagai penyelesaian kekal atau remedi untuk masalah berpeluh anda kerana mereka tidak dan tidak akan.

Jika anda lebih suka rawatan sekali iaitu jangka panjang, anda boleh meminta doktor anda mengenai prosedur pembedahan tertentu yang boleh membantu anda menghapuskan peluh berlebihan atau hiperhidrosis selama-lamanya. Anda mungkin menimbang tentang mungkin akan melalui apa yang dikenali sebagai ETS Pembedahan walaupun terdapat risiko yang diketahui pampasan w \ berpeluh yang sebenarnya lebih teruk daripada berpeluh berlebihan. Jadi, tidak mengambil peluang anda, minta doktor anda semua soalan yang anda perlu bertanya sebelum membuat keputusan untuk pergi melalui pisau.

Penawar lain untuk berpeluh bahawa doktor anda boleh mengesyorkan kepada anda termasuk mengambil ubat-ubatan oral atau ubat-ubatan. Mereka sebenarnya dikenali untuk membantu mengawal kebimbangan dan tekanan tahap anda setiap hari. Memang benar bahawa ia tidak dapat dielakkan bahawa kita akan mendapatkan banyak unsur-unsur tekanan hidup kita kehidupan seharian kita, seperti melaksanakan fungsi-fungsi harian kita dan menjalankan aktiviti kami. Itulah sebabnya mengapa anda perlu bertanya kepada doktor anda untuk mempunyai melihat cepat pada anda dan mungkin dia boleh menetapkan anti-depressants kepada anda jika diperlukan.

Akhir sekali, terdapat juga teknik yang dikenali sebagai suntikan Botox yang anda boleh mempertimbangkan sebagai alternatif anda yang seterusnya berpeluh penawar untuk menghilangkan hiperhidrosis anda sekali dan untuk semua. Dalam kaedah ini, terdapat racun botulinum disuntik ke dalam ketiak orang itu untuk berhenti ketiak berpeluh berlebihan untuk kebaikan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar