Senin, 23 November 2015

Apakah Telinga Candling?

Apakah Telinga Candling?

Toksin yang terkumpul di dalam tubuh kita akibat semula jadi hidup seharian kita boleh berkumpul di beberapa tempat yang menarik, termasuk bahagian dalam saluran telinga. Bersama-sama dengan tahi telinga berlebihan, toksin dan bahan buangan buildups adalah apa yang telinga Candling boleh membantu untuk menghapuskan.

Seperti mana-mana perubatan alternatif, seseorang harus sentiasa berunding dengan pakar perubatan berlesen yang mempunyai pengalaman mentadbir jenis rawatan sebelum menjalani satu diri mereka sendiri. Prosedur itu sendiri adalah cukup mudah jika perkara yang keseluruhan dipantau oleh profesional yang berpengalaman.

Lilin khusus dibuat khusus untuk tujuan ini dimasukkan ke dalam bahagian luar saluran telinga orang yang menjalani rawatan telinga Candling.

Lilin-lilin kemudian dinyalakan, dan fizik mengambil alih sebagai api mula membakar oksigen. Dalam masa hanya beberapa saat, anda akan berasa rasa lembut sedutan di bahagian dalam telinga anda.

Ini adalah hasil daripada vakum yang dicipta oleh Candlewick kerana mereka membakar, memakan semua udara yang sedang duduk di dalam saluran lubang. Ini boleh berasa agak santai, dan juga menjadi satu pengalaman yang menyeronokkan dalam dan dengan sendirinya.

Ia juga merupakan bentuk yang agak selamat perubatan alternatif, kerana satu-satunya cara yang anda benar-benar boleh mencederakan diri sendiri dengan melakukan Candling anda jika anda membakar diri anda dengan lilin menyala. Selama anda berhati-hati, menggunakan akal fikiran, dan tidak mempunyai prosedur ini dilakukan tanpa mata pengawasan penyelia, anda harus denda.

Anda benar-benar akan dapat merasai semua tahi telinga yang berlebihan yang dibina dalam kanal telinga anda mula untuk mengangkat percuma sebagai sedutan mengambil alih. Kerana ia melonggarkan, ia mula mengeluarkan beberapa orang-orang membina toksin yang telah dinyatakan bersamanya.

Kehadiran asap juga membantu melonggarkan bahan dampak yang boleh melekat pada dinding dalam telinga anda. Saluran hidung anda akan terjejas juga, kerana mereka disambungkan ke kawasan ini kepala anda melalui tiub kecil.

Secara teorinya, anda boleh mengalami penjelasan tekanan sinus dengan melakukan ini. Selain itu, mereka yang mempunyai masalah pendengaran agak sederhana telah melaporkan dapat mengesan bunyi yang lebih ketara selepas prosedur seperti ini dilakukan.

Apabila anda berfikir tentang hal itu, anda benar-benar menggunakan lilin sebagai vakum semula jadi untuk membersihkan terowong luar saluran telinga anda. Anda benar-benar penjelasan daripada cara, supaya gelombang bunyi boleh masuk dan membuat kesan kepada bahagian-bahagian yang sensitif gegendang telinga anda dengan lebih mudah.

Apabila anda membandingkan pengalaman ini kepada bentuk-bentuk ubat alternatif, anda akan mendapati bahawa telinga Candling juga sangat murah. Lilin-lilin percutian yang anda akan perlukan untuk melakukan ini tidak benar-benar apa-apa lebih mahal daripada lilin biasa, anda hanya perlu untuk memastikan mereka yang dibuat untuk tujuan ini. Anda juga boleh mendapatkan yang wangi untuk membantu dengan kelonggaran yang sepatutnya pergi bersama-sama dengan latihan itu.

Memandangkan kos pelaburan yang rendah, sesiapa sahaja dengan hidung tersumbat kronik atau masalah pendengaran yang ringan tidak akan mempunyai banyak kehilangan dengan memberi telinga candling cuba.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar